måndag 15 september 2014

SKOOOJA

Har gått i skolan från i torsdags till lördags det har varit kul, intensivt och cray. Har sytt grundgrejer och väskor. 
Har också varit i Norberg och sprungit runt och lämnat cvn. 

Första skoldagen wiiiho. Började 10 slutade halv 6.... 
Andra dagen börja 08.30!!! Åkte buss!!!!! Var tvungen att gå upp typ 06.15 och kom hem halv 7!!!!!!! Fy. 

Här var jag ledzen pga ensamhet. 
 

Röker. 



Min skola e fin



I förrgår umgicks jag med: 
Sebbe 
Norea 
Pierre 
Och Amanda 

Samt........... Hannes <3 OMG nice. 

Igår umgicks jag med Victor och sen begav vi oss till Norea och Pierre för valvaka USCH VAD JAG ÄR BESVIKEN. 

Idag: har varit på arbetsförmedlingen och ska dit igen vid 1, ska troligtvis umgås med Mimmi efter D????? Kul. 



Har ett nagellack som kallas mermaid.



Härlig feminist <33333 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar