måndag 15 september 2014

Jadu.

Umgicks med Mimmi vääääldigt länge. Det var så skönt, Gud vilken bra kompis jag har <3333

Arbetsförmedlingsbesöket drogs dock ut...... Var klar klockan 3, men börjar en utbildning på måndag!!! Kul. 

Pratat med Michelle i telefon också, i typ en timme. Också såååååå skönt, saknar henne såååå mkt <3333 

Har sen varit hemma, hostat, snorat, hostat OCH SNORAT. Har typ mkt feber, är fan alltid sjuk. Träffade Pelle och Sebbe D va också kul. Har sen kollat på de okända med mamma :P. 

Imorgon ska jag få massage <333 kmr bli sååååå skönt och sen åka t Norberg. Får se hur dagen slutar SPÄNNANDE!!! 

(Fick dessutom prata med farfar i telefonen och berättade den goda nyheten om att sossarna vann, han blev glad. Är så förkrossad över att han troligtvis inte kommer hem igen.... Vet egentligen inte ens om jag vill det, att ha kämpat på sjukhus sen maj ungefär och haft flera operationer. Borde det kanske vara dags att han fick somna in, vilken jävla kämpe... 88 år och en av mina absolut bästa vänner, och man vill ju bara att dom ska få må bra...) 

Kolla ba hur mkt feber jag har. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar