tisdag 9 september 2014

:)

Har varit i Norberg de senaste dagarna. 


I förrgår skulle jag åka buss. 

Igår åkte jag buss hem på morgonen pga arbetsförmedlingen....... HON HADE GLÖMT BORT MÖTET OMG WHAT!!!!!!!1!1!1!1!1!1!1!!!!!

Dockan som e första skoluppgiften har fått lite hår på huvudet. (Ber om ursäkt över nålen. Ser ju hemskt ut) 

Använt läppstift. 

Gick den längst promenaden EVER när Gustav hade lektion LAWL (mina benhinnor gråter pga. Jag sprang HAHAHAHA JA D E SANT) 

Jag såg: 
Detta DEN SATT FAST antingen har den vuxit där eller kommit dit på ngt sätt men VAFAN HELT CRAY KAN NGN FÖRKLARA DETTA FÖR MIG?!?!??? 
OCH den finaste trädgården men fina blommor fint fint.

Idag har jag sökt massvis med jobb *håller tummarna* samt sökt jobb på nätet. 

Nu e Gustav hemma HURRA nu ska jag få mat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar