lördag 6 september 2014

:)

För ett tag sedan umgicks jag med Kikki och Victor själv för första gången på FOREVER. 
Har också spenderat mkt tid med Sara, Norea, Mimmi, Pierre, Oliver och Gustav AS USUAL. Även träffat Jimmy, var ju också ett tag sedan HAHAHAHA. 

Var i Norberg, när Gustav hade lektion upptäckte jag Norbergs skogar xD 
Hittade ett huvud. 
Och flugisar. 

Sen åt vi mat hos farmor och det såg jag framemot. Farfar är dock sjukis igen :( och farmor tror ej att han kmr hem igen :( kommer göra ont i mig. Farmor och farfar <33333 bästa uppväxten.  
Sen spökade D hos mig. 



Letade kantareller med Kikki, Victor, Mimmi och Norea också. D var inte lyckat :( 

Åkte med pappa till Falun oooooch.... 
Hämtade glasses. 

Idag har jag ej gjort mkt, har sytt lit och sen kollat på idiot tv-program. Nu...... 
Väntar på b-friend som jag ej sett på FOREVER LÄÄÄÄNGTAR (vrf kunde han int ba åkt buss???) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar